Mareste textul Micsoreaza textul Reseteaza dimensiunea textului Schimba contrastul
 





  Prezentare generală
  Cadrul legal
  Propuneri modificari legislative formulate de D.F.M.T.
  Practica Judiciara
  Audiente
  Departamente DFMT
  Program de lucru cu publicul
  Contact



  Acte necesare
  Formulare tipizate



  Acte necesare
  Formulare tipizate


  Taxe si Impozite
  Informatii Utile
  Modalitati de plata
  Lista conturilor IBAN
  Termene de plata
  Robot telefonic - informatii impozite


Valid XHTML 1.0 Transitional

CSS valid!

Azi : 30.09.2020
   
L
M
M
J
V
S
D
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
         


Comunicat privind incetarea temporara a activitatii cu publicul a Biroului Impuneri Mijloace de Transport
26.03.2020

        In contextul eforturilor intreprinse de toate autoritatiile si institutiile publice in vederea raspandirii virusului COVID 19 precum si a Dispozitiei nr.54/20.03.2020 emisa de Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor prin care se reglementeaza efectuarea operatiunilor care presupun prezentarea unor documente emise de catre organele fiscale locale:
       „ La inmatricularea sau transcrierea transmiterii dreptului de proprietate asupra unui vehicul, documentele de instrainare-dobandire vor fi prezentate in original si in copie conf. art.7 si art.8 din O.M.A.I nr.1501/2006, fiind posibila preluarea acestora chiar si in situatia in care numarul de inregistrare a acestor documente in REMTII se regaseste inscris doar pe copiile transmise solicitantilor prin intermediul postei electronice.
De asemenea, in cazul operatiunilor care necesita prezentarea certificatului de atestare fiscala, aceasta poate fi depusa in copie sau in varianata tiparita a documentului emis online.

 Incepand din data de 27.03.2020, Biroul Impuneri Mijloace de Transport inceteaza temporar activitatea cu publicul, aceasta fiind posibila doar prin utilizarea serviciilor online la adresa de web www.dfmt.ro cu userul si parola alocata ( in cazul in care nu detineti, le puteti solicita la adresa de email office@dfmt.ro sau birouauto@dfmt.ro, atasand copie CI/CUI, numar de telefon de contact si formularul tipizat "Cerere privind emiterea datelor de acces in evidenta DFMT pe platforma Atlas"  in forma completata cu datele solicitate de acesta). Datele preluate in mod automatizat de sistem vor fi verificate si solutionate in cel mai scurt timp posibil. Dupa solutionarea de catre noi a cererii dvs. veti primi un email cu documentele necesare inmatricularii/radierii mijlocului de transport.
Inapoi   Printare
Comunicate de pres









10.10.2017 | Indicarea beneficiarului in cazul platilor impozitelor si taxelor locale efectuate prin OP
Reamintim contribuabililor care achita impozitele si taxele locale prin ordine de plata ca beneficiar al platii este Municipiul Timisoara si nu Directia Fiscala a Municipiului Timisoara. Precizam ca, Directia Fiscala a Municipiului Timisoara in calitate de organ fiscal local este doar emitentul deciziilor de impunere prin care sunt stabilite impozitele si taxele locale. Sumele se vireaza in conturile IBAN precizate in cuprinsul deciziilor de impunere, CIF Municipiului Timisoara fiind 14756536.

mai multe detalii »




  Licitatii
  Anunturi publice
  Solicitare oferte programe de formare profesionala
  Achizitii Publice



Vizualizare/plata impozite si taxe
Depuneri declarații on-line
Cereri on-line
Programare pentru depunerea declarațiilor auto la ghișeu
Vizualizare stadiu de rezolvare al cererilor
Comunicari prin publicitate
Comunicate de presă
Buletin de stiri
Informatii in formal XML (RSS)
Cerere on-line emitere id pentru consultare plata online a taxelor și impozitelor
Tutorial validare semnătură
Obtinere ID



Impozite si taxe
Primaria Timisoara